Hírhumor cikkek : Az amerikai szülők márkanevet adnak gyerekeiknek 2003 11 14 |
Az amerikai szülők márkanevet adnak gyerekeiknek 2003 11 14
2003.11.21. 20:51
Vezet a Chevrolet. No de mi legyen nálunk?
Velvet 2003. november 14., péntek
A kis L'Oreal, a tündéri Chevrolet, a helyes kis Armani - az amerikai bölcsődékben kezd mindennapossá válni, hogy a gyermekek nemzetközi cégek nagy márkaneveit viselik.
Az egyre terjedő divat, várhatólag hazánkba is betör. Lapunk természetesen elébe megy a leendő igényeknek és neveket ajánl szülőknek, egy termékmenedzser agyával gondolkodó pszihológus segítségével.
Mivel tudjuk, hogy a név meghatározó a sors alakulásában és jellemző a gyermekre, ezért figyelmesen olvassák a hozzá tartozó értékelést is. Ne döntsön egyből a hangzás alapján!
- Ambi-Pur, A büdös kölök elnevezés helyettesítésére. Ez sokkal szalon és szagképesebb.
- Elmü,Édász,Démász.
Azon szülőknek ajánljuk, akiknek gyermekük világrajövetele felvillanyozta a család életét.
- Globus.
Természetesen, konzervatív neveltetésű gyermekek számára.
- Gösser.
A természet tiszta ereje rejlik majd a név viselőjében.
- Jakobs. A roma.
- Mol,
Azoknak a gyerekeknek, akiknek születésekor olajra lépett az apjuk.
- Nokia.
Amely gyerekeknek ismeretlenek a szülei.
- Paks.
Aki a sugaraival majd beragyogja életünket.
- Pempers,
A tisztaság megtestesítése, de előtte kék tintával teszteljük le a gyermeket.
- Plaza.
A romantikus bevásárlások és ismeretségek emlékére.
- Rako, Postinor,
Emlékeztető nevek hiánypótlásul, ha már idejében nem jutott a szülők eszébe.
- Suzuki.
Jelentése: Ő is a miénk, nemcsak az autónk
- Tesco.
Az akciózó jellemű gyerekeknek.
- Uniqum .
A különleges, kevert gyerekek ideális neve.
Bigfater
|