Híznak az amerikai légiutasok
2003.10.05. 23:05
Híznak az amerikai légiutasok
2003. május 13. 13:15, Gazdaság, cikk
A súlyokra vonatkozó nyolcéves szabványokat át kellett alakítani. Ma már 86 kilóval kell számolni minden utasnál.
Megoldások a légitársaságoknál jelentkező utassúlyproblémák kezeléséhez:
-Korszerű számítógéppel kell mérni a be csekkoló utasok súlyát és a súlyhatár elérésénél le kell állítani a további beszállást. Kivétel a pilóta!
-Jegyigénylésnél az utast le kell mérni és csak akkor kap jegyet ha az utazási összsúlyba belefér, vagy még egy jegyet vált a miatta be nem férő utas helyett.
-Minden utas a súlykorlát miatt héliumot kell ,hogy belélegezzen. Ettől nő a felhajtóerő és mellékesen vicces amikor az utasok dumálnak.
-A túlsúlyos utasokat utazás előtt hat hónappal edzésre és diétára kell fogni, Mikor kellően lefogytak ,repülhetnek.
-A nagymértékben túlsúlyos utasokat részletekben kell szállítani. Természetesen ehhez részletfizetési kedvezmény is dukál. A jegy árába be kell számítani a sebészek költségeit. Olcsóbb megoldás a darabolós gyilkosok szakmai alkalmazása.
-A repterekre települjenek ki plasztikai sebészek és zsírleszívással csökkentsék az utasok súlyát.
-Elrettentésül mutassanak be katasztrófafilmeket ,amelyeknek a témája ,hogy az a gép lezuhan amin túlsúlyos utasok vannak. A dohányzó utasokkal ugyanezt lehetne! Extra: Kövér és dohányzó! Konklúzió:
Minden lezuhant gép a kövérek miatt van. Meg a bagósok miatt. Meg mert nincsenek a repülőgépek alátámaszva. Még érvekkel sem.
-A túlsúlyosakat kötelezni kell arra ,hogy antigravitációs övet viseljenek. Mivel ilyen nincs ,sürgősen feltalálandó!
-Az utasok miatt túl nehézzé váló repülő alá síneket kell szerelni, szárnyat le és kész. Vagy az már vasút ?
-Az a túlsúlyos utas aki mindenképpen utazni akar ,vegye igénybe a teherszállítási ágazatot.
Bigfater 2003.05.13. 15:12
|